dissabte, 11 de febrer del 2017

TRIP TO LONDON 2017

Els professorat acompanyant del viatge a Londres vol compartir alguns dels moments que vam viure durant el viatge.

El primer dia vam arribar a l’aeroport de Gatwick i en el trajecte a New Malden vam visitar Kingston upon Thames, lloc de coronació dels primers reis anglosaxons. Després d’una visita guiada en anglès als principals indrets de la ciutat vam veure una obra que representa un emblema anglès, el particular disseny de les seves cabines telefòniques: “Out of Order”

El dia  31 de febrer vam fer un recorregut dels llocs més coneguts de Londres: Big Ben, Houses of Parliament...

El dia 1 de febrer vam visitar alguns dels magnífics museus de Londres: el Museu d’Història Natural, molt a prop del Museu de la Ciència. Després vam recórrer un dels parcs més coneguts de Londres, Hyde Park.

Per la tarda alguns alumnes van assistir a la representació del Rei Lleó, d’altres van voler visitar el Museu de Madame Tussaud i d’altres van preferir gaudir del seu temps lliure.

El dia 2 de febrer va ser el moment del Museu Britànic. Vam poder conèixer l’impressionant conjunt d’obres que alberga. I després una visita molt esperada pels alumnes: Candem Town, diferent, alternativa i sempre sorprenent.

Per la tarda una visita a una sessió parlamentària al Parlament britànic però abans una visita Sherlock Holmes, a Baker Street.

I després al Parlament...

El dia 3 de febrer vam visitar un altre dels museus més apreciats del món: La National Gallery i les seves joies pictòriques. I després vam gaudir d’un altre tipus d’art en una visita guiada, aquí teniu una petita mostra.

I per la nit, plogués o no, vam pujar al London Eye... espectacular!!!

I després a sopar tot plegats...

L’últim dia ens vam acomiadar de les famílies que ens havien allotjat i vam visitar Cambridge abans d’anar a l’aeroport de Gatwick pel vol de tornada, amb les nostres targes d’embarcament, mòbils, targes de transport a les mans... 😉